Projekter i Røgen

De projekter der lever i Røgen, er af vidt forskellig karakter. Det kan være projekter af kort varighed og det kan være projekter der varer flere år. Det kan være projekter der er løst tilkoblet til Røgen Borgerforening og det kan være projekter der har en tæt kobling. Projekterne har det til fælles, at de udspringer af idéer fra Røgen-borgere og de har til formål med at gøre en forskel, enten i Røgen eller ude i verden.

Røgen Borgerforening kan deltage i projekter enten ved støtte eller ved at være ankerplads, fx i forbindelse med ansøgning af fonde og tilskudsmidler.

Har du en idé eller planer til et projekt, så kan det være, at du i Røgen Borgerforening kan finde den støtte du har brug for, fx til sparring, fondsmidler, kommunikation eller andet.

Læs herunder mere om igangværende projekter

Røgen i Verden - Verden i Røgen

Koubri

Landsby til Landsby