Arrangementer i Røgen

Der er gang i den i Røgen! Foruden vores regelmæssige koncerter, så er der hen over året en række forskellige arrangementer for borgerne i og omkring Røgen.

I forårsmånederne og efterårsmånederne er der ugentlige fællesspisninger, hvor der typisk deltager 50-60 personer. Der er en velfungerende seniorklub, der hvad uge tager på tur til at sted i nærområdet. Livestreaming fra Aarhus Universitet har igennem flere år været et velbesøgt arrangement i løbet af foråret og efteråret. Derudover arrangeres der løbende arrangementer af borgerforeningen og borgere i Røgen, hvor alle er velkomne. Det kan fx være Sankt Hans, en terrassekoncert/stuekoncert, et snobrøds-arrangement på engen eller et foredrag.

Her på siden kan du læse om de forskellige typer arrangementer der pt. er planlagt. I kalenderen kan du se de konkrete datoer for hvornår de enkelte arrangementer løber af stablen.

Har du en idé til et arrangement, så kontakt bestyrelsen