Vil du leje Røgen Forsamlingshus?

Når du lejer Røgen Forsamlingshus, så lejer du hele huset:

• En stor sal med plads til ca. 120 personer
  • En lille stue/café med plads til ca. 30 personer
  • Et stort køkken med det nødvendige udstyr
  • Toiletter og garderobe (i underetagen)

Priser for udlejning

Prisen for leje Røgen Forsamlingshus afhænger af to ting: Om du er medlem af Røgen Borgerforening og hvor lang tid du ønsker at leje forsamlingshuset.

Prisen består af selve lejen samt et beløb til rengøring. Beløbet til rengøring er vejledende og kan variere, såfremt der er behov for yderligere rengøring.

For medlemmer af Røgen Borgerforening

Kortvarige lejemål (varighed: 5 timer):

• Leje: 600 kr.
  • Rengøring: 300 kr.
  • I alt: 900 kr.

Dagsarrangementer (sol op til sol ned):

• Leje: 750 kr.
  • Rengøring: 750 kr.
  • I alt: 1.500 kr.

Fester (2 døgn):

• Leje: 1.800 kr.
  • Rengøring: 1.200 kr.
  • I alt: 3.000 kr.

For IKKE-medlemmer af Røgen Borgerforening

Kortvarige lejemål (varighed: 5 timer):

• Leje: 900 kr.
  • Rengøring: 300 kr.
  • I alt: 1.200 kr.

Dagsarrangementer (sol op til sol ned):

• Leje: 1.050 kr.
  • Rengøring: 750 kr.
  • I alt: 1.800 kr.

Fester (2 døgn):

• Leje: 2.800 kr.
  • Rengøring: 1.200 kr.
  • I alt: 4.000 kr.

Hvis du har brug for at leje forsamlingshuset på andre varigheder, så kontakt os for en nærmere snak om hvad der kan lade sig gøre.

Vilkår for at leje Røgen Forsamlingshus

Medmindre andet er aftalt, så skal Røgen Forsamlingshus afleveres opryddet og klar til rengøring. Dette betyder at:

• Salene er ryddet (borde og stole er sat på plads)
  • Der er fejet overalt
  • Der er vasket op og service er stillet på plads
  • Der er ryddet op på toiletterne og affald er fjernet
  • Der er ryddet op i køkkenet. Mad- og fedtrester er fjernet (også fra ovn og komfur).
  • Alt affald (inkl. fra toiletter og udendørsarealer) er samlet, sorteret og placeret i containere ved indgangen til køkkenet

Såfremt der derefter er behov for ekstra rengøring end der normalt er dækket af lejen, så vil der blive opkrævet pr. time herfor (300 kr. pr. times ekstra rengøring). Det vil være i tilfælde, hvor der er ekstraordinært beskidt, eller hvor den overfladiske rengøring ikke er tilstrækkelig.

Foruden rengøringen, så skal Røgen Forsamlingshus efterlades i samme stand som det blev modtaget. Lejeren er personlig ansvarlig for forsamlingshuset herunder inventar. Eventuelle ødelæggelser skal erstattes til anskaffelsespris – ligesom udbedringer foretages af håndværkere og betales i henhold til regning. Ituslået service betales af lejer til anskaffelsespriser.

Borde og stoler må ikke fjernes fra forsamlingshuset (ikke bruges udenfor).

Røgen Forsamlingshus udlejes ikke til kommercielle formål – medmindre dette er godkendt af Røgen Borgerforenings bestyrelse.

I visse tilfælde kan det kræve en godkendelse fra Røgen Borgerforenings bestyrelse, hvis forsamlingshuset skal udlejes til et ikke-medlem af Røgen Borgerforening.

Rygning i Røgen Forsamlingshus er ikke tilladt.

Betalingsbetingelser

Ved indgåelse af lejeaftale indbetales et depositum på 1.000 kr., som indsættes på reg. nr. 6110 og kontonr. 4860112948 med angivelse af navn og lejeaftalenr.

Lejeaftalen er først gyldig, når indbetaling af depositum er registreret på kontoen. Ved opsigelse af lejemålet er depositum tabt.

Senest 2 måneder før lejetidspunktet indsættes yderligere det aftalte lejebeløb på samme konto.

Ved opsigelse af lejemålet senere end 1 måned før lejetidspunktet er lejebeløbet tabt.

Tilbagebetaling af indbetalt depositum i forhold til endelig afregning sker 3 uger efter lejemålets ophør til lejerens konto – redegørelse for difference sendes samtidig pr. mail.

Kontaktperson i forbindelse med udlejning

Annie Nielsen
Toustrupvej 2, Røgen