Legepladsen - midt i Røgen

Midt i Røgen, på Røgen Hedevej, er byens legeplads. Her er godt plads til at lege i den store sandkasse, gynge, vippe eller rutsje. Der er også et stort græsareal med et mål samt en fliseplads med en basketballkurv.

Legepladsen bruges dels af byens børn og gæster i byen. Men også den nærliggende børnehave kan tage udflugter til Røgen og besøge legepladsen. Det kan også være et hyggeligt samlingssted en lun aften hvor der skal tændes et bål.

Den løbende drift af legepladsen varetages af Røgen Borgerforening med stor opbakning fra frivillige i byen. Der ydes en stor indsats for at holde legeredskaberne ved lige ligesom der også er en stor indsats fra byens borgere i at slå græsset på legepladsen og holde pladsen pæn.